Cari Lirik Lagu Berdasarkan Penyanyi/ Band

Peterpan - Kisah Cintaku (With Chord)


 Song Lyrics and Chord Kisah Cintaku by Peterpan

[*]
C G Am
Di malam yang sesunyi ini
Em F C G
Aku sendiri tiada yang menemani
F Em
Akhirnya kini kusedari
Am F G
Dia telah pergi tinggalkan diriku

C G Am
Adakah semua 'kan terulang
Em F C G
Kisah cintaku yang seperti dulu
F G Am Em
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang
F
Di dalam hatiku
C F
Takkan pernah hilang bayangan dirimu
G
Untuk selamanya

Reff :

C G Am Em
Mengapa terjadi kepada diri mu
F C G
Aku tak percaya kau telah tiada
C G Am Em
Haruskah kupergi tinggalkan dunia
F G C
Agar aku dapat berjumpa dengan mu


Backto : [*], Reff

Music

C G Am Em
Mengapa terjadi kepada diri mu
F C G
Aku tak percaya kau telah tiada
C G Am Em
Mengapa terjadi kepada diri mu
F C G
Aku tak percaya kau telah tiada
C G Am Em
Haruskah kupergi tinggalkan dunia
F G C
Agar aku dapat berjumpa dengan mu

Video Clip Kisah Cintaku by Peterpan
Bookmark and Share

0 comments:

:) :D :$ :( :p ;) :k :@ :# :x :o

Posting Komentar