Cari Lirik Lagu Berdasarkan Penyanyi/ Band

Seventeen - Lelaki Hebat (With Chord)

lirik lagu indonesia top hits song

Lirik Lagu dan Chord Lelaki Hebat - Seventeen


E G#m
Aku takkan pernah kau kalahkan
C#m F#m
Walau kau coba hancurkan aku
A Am E
Aku kan slalu tetap berdiri
B
Merasa hebat merasa kuat

E G#m
Aku lelaki tak terkalahkan
D C#m F#m
meski hati ini kau patahkan
A Am E
Tetap tegar untuk diriku
B
Melupakanmu dari hidupku

Reff :
A
Aku memang tak sebodoh
G#m
Yang kau pikirkan
C#m B
Karna ku punya semua mimpi
A B
dan tak semudah itu kau lenyapkan
A G#m
Dan aku terlalu kuat tuk kau taklukkan
F#m B E
Trimalah ini sayang

E G#m
Aku lelaki tak terkalahkan
D C#m F#m
meski hati ini kau patahkan
A Am E
Tetap tegar untuk diriku
B
Melupakanmu dari hidupku

Interlude : A G#m F#m C#m B
A G#m F#m B


Video Clip Lelaki Hebat by Seventeen






Bookmark and Share

0 comments:

:) :D :$ :( :p ;) :k :@ :# :x :o

Posting Komentar